Monday, April 12, 2010

Sorry,I'm not Asean!

Aku ngaku tau aku mmg tgk Fuh!,Melodi,seme..cam pekare wajib di hujung minggu..nak tengok bende bodo ape lagi artis2 Malaysia buat and ape cerite2 panas sebab aku dah malas bace Pancaindera dan yg sewaktu dengannye (exception hanye pade Siti Nurhalija:saye sayang kak siti saye!)Balik kepade topik.
Wartawan Melodi ni tunjukla muke sorang pelakon Indonesia ni , aku tak tengok citer ni tapi suami ku suke gak skali skale layan sebab budak ni comey,bolehla..Die mix Jerman.Cite tu pun takdela hit mane kat M'sia ni nak compare dengan Bawang Putih Bwang Merah dulu..Wartawan tu dokla ikut die,die baik punye buat muke belagak,muke cam Uuuu-I'm-soo-famous-please -go away kat reporter Melodi.Silap besola,lagila dieorang ni datang.
Sat lagi bleh la die cakap "I'm sorry,I don't know how to speak Malay...I'm pure German,my dad's German and my mom is Indonesian,so I have no Asean blood,sorry,I can't speak malay.."
Aku macam what the fish???Which part of Indonesian are you????aaaaaaaaaargh...bodonyer...
Satu Malaysia tengok...ko mengumumkan kebodohan ko wahai Laura WTF...hahaha....

2 comments:

Faizah Roslaini said...

aku nak tengok lah muka dia yang mana satu. Ko rasa kalau aku google laura wtf keluar tak muka dia?

ctfadzlin said...

haha!search cinta laura..ade kot..